🏠 / datasets / gov / Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka / KEIS Kultūros paso edukacijos / KEIS Kultūros paso edukacijos / 072ede34 / Changes
_type | datasets/gov/lnb/kulturos_pasas/Edukacija |
---|---|
_id | 072ede34 |
_revision | 782da7bb-8548-4cfb-b60f-a4868a41180f |
id | d1681b111be3b80 |
edukacijos_pavadinimas | Logotipo kūrimo pagrindai – nuo koncepcijos iki pristatymo |
edukacijos_tiekejas | VšĮ Projektų studija |
pritaikyta_klasems | 9; 10; 11; 12; 13 |
kaina | 6.0 |
trukme | 90 |
aprasas | Logotipai. Jie yra visur, kur pažvelgsite, ir nors mes juos priimame kaip savaime suprantamą dalyką, jie yra galingiausia grafinio dizaino išraiška. Paul‘as Rand‘as yra pasakęs: „ Logotipas yra tylus jūsų prekės ženklo ambasadorius“. Logotipo kūrimas yra vienas iš labiausiai paklausių dizainerių įgūdžių. Talentingų dizainerių logotipai žavingi, jie traukia dėmesį, yra lakoniški, o svarbiausia – jie gali akimirksniu papasakoti istoriją. Logotipo istorija skaičiuoja tūkstančius metų – nuo pirmųjų civilizacijų sukurtų hieroglifų iki religinės simbolikos, nuo karališkosios šeimos herbų viduramžiais iki įmones identifikuojančių ženklų. Edukacinį užsiėmimą sudarys dvi dalys: teorinė ir praktinė. Teorinėje dalyje kartu su moksleiviais išsiaiškinsime logotipo apibrėžimą, jo paskirtį ir vietą istoriniame bei šiuolaikiniame kontekste. Moksleiviai susipažins su logotipo kūrimo etapais, nuo koncepcijos generavimo iki pristatymo. Išsiaiškins logotipų kūrimo pagrindus: konceptualumą, paprastumą, atpažįstamumą. Kartu su moksleiviais analizuosime geriausius logotipų pavyzdžius ir juos kūrusius dizainerius tokius kaip Milton Glaser, Saul Bass, Ivan Chermayeff, Tom Geismar, Paula Scher. Antrą užsiėmimo dalį sudarys praktinės užduotys, jos bus trumpos ir skiriamos pagal etapus, kad mokiniai galėtų suprasti kiekvieną logotipo kūrimo aspektą. Jie atliks koncepto kūrimo užduotis, spalvų ir jų derinimo užduotis, formų tyrinėjimo bei formų ir raidžių derinimo užduotis. Galiausiai moksleiviai atliks logotipo kompozicijos užduotį. Moksleiviai sukurs tris skirtingus to paties logotipo eskizus. Šiam darbui atlikti moksleiviai naudos spalvotą popierių, trafaretus, flomasterius, pieštukus, braižybos įrankius. Užsiėmimo pabaigoje bus skirtas laikas refleksijai ir aptarimui. Mokiniai pristatys savo logotipus ir paaiškina, kodėl pasirinko tam tikrus sprendimus. |
galioja_nuo | 2024-09-01 |
galioja_iki | 2027-08-31 |
vykdymo_vieta | Paslauga teikiama tik paslaugos gavėjo pasirinktoje įstaigoje (pvz., mokykloje) |
sritis | Dizainas; Daugiakultūriškumas |
savivaldybe | |
metine_tema | |
ugdomos_kompetencijos | Kritinio mąstymo; Kultūrinė (kultūrinis sąmoningumas, kultūrinė raiška); Kūrybiškumo; Pažinimo kompetencija; Komunikavimo kompetencija; Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija |
pritaikyta_kurtiesiems | True |
pritaikyta_judejimo_negaliai | True |
pritaikyta_intelektualiniam_sutrikimui | False |
pritaikyta_regejimo_negaliai | False |
gali_uzsisakyti_savarankiskai | False |